Kwaliteitsonderwijs
Kwaliteitsonderwijs?
De officiële beschrijving volgens SDG Nederland:
“Adequaat onderwijs is voor mensen in alle leeftijdscategorieën en in alle levensfasen van belang, van voorschoolse educatie tot ‘een leven lang leren’. Onderwijs zorgt ervoor dat de werkenden over vaardigheden beschikken om te kunnen functioneren in een kennisintensieve omgeving.” – SDG Nederland
De kwaliteit van het onderwijs wordt niet beter maar slechter
Er is sprake van indoctrinatie in alle lagen van het onderwijs. Om maar niet te spreken van de adviezen van de overheid met betrekking tot de Lockdowns die klakkeloos opgevolgd werden en leerachterstanden, depressiviteit en zelfs zelfmoorden tot gevolg hadden.
SGD 4 beoogt de kwaliteit van onderwijs te behouden en te bevorderen, maar in de praktijk zien we het tegenovergestelde.
Indoctrinatie in het lager en voortgezet onderwijs
- Voeding
“Ik begrijp net dat mijn kinderen vandaag op school ‘voedingsles’ hebben gekregen. Met een variatie aan eetbare insecten – als ‘voeding van de toekomst’. Opdringerig, aldus de kinderen. Geen ouder wist ervan. Wens de directrice morgen vast succes. We gaan even in gesprek.”
“Het gaat me niet om de insecten an sich – ook al is daar genoeg tegenin te brengen, maar over het bang maken van jonge kinderen mbt voedselschaarste/aarde. Strekking; als jullie geen insecten eten gaan we straks allemaal dood.” – Ouder op Twitter (12-10-23)
- Vaccins
“Angst is in de regel de basis voor de acceptatie van een nieuw vaccin. Angst wordt gegenereerd door de eenzijdige en onvolledige berichtgeving in mediacampagnes die steevast aan de introductie van een nieuw vaccin voorafgaan. In het geval van Men ACWY voor 14-jarigen is de “voorlichting” over vaccineren voor het eerst het onderwijs binnengedrongen. – Blog Vaccinvrij
“Het is geen toeval dat de voorlichting op scholen over vaccineren is gekoppeld aan de start van de men ACWY-vaccinatieronde voor 14-jarigen. Volgens het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) zijn er van 2007-2017 vier kinderen overleden aan meningokokkenziekte in de leeftijdsgroep 10-15 jaar. Deze leeftijdsgroep omvat meer dan 1 miljoen kinderen (1.171.233 op 17 juli 2018) Dus vier kinderen over een periode van 10 jaar op ruim 1 miljoen kinderen… vreselijk voor de nabestaanden, maar geen reden tot paniek voor de bevolking. En voor vele kinderen – als ze het zouden weten – waarschijnlijk ook geen reden om het men ACWY-vaccin te gaan halen. Deze blogpost gaat over hoe 14-jarigen gemanipuleerd worden om zich te laten vaccineren tegen men ACWY.” – Blog Vaccinvrij
- Klimaat
“Aap-noot-mies-wim-zus-jet? Of klmaatcrisis-klimaattop-klimaatakkoord-klimaatbeleid-klimaatbewustzijn-klimaatactie? Als het aan een vijftal docenten Nederlands van de Hogeschool van Amsterdam ligt, wordt het taalonderwijs zo ingericht dat “je leert spreken en denken over het klimaat”. Het vak Nederlands zien ze als dienstbaar aan duurzaamheid. Vergeet de rijkdom en de wijsheid die in de taal zelf besloten ligt, die niet alleen je woordenschat, maar ook je vrije denken en geest verrijkt omdat je er zoveel mee kunt begrijpen en uitdrukken. Taal wordt vooral een middel voor ideologische vorming.” – Nausicaa Marbe Telegraaf (01-09-23)
“De campus verduurzamen én studenten bewust maken van klimaatverandering. Duurzaamheidsdirecteur Marije Klomp doet dat op de Radboud Universiteit Nijmegen en won er de prijs ‘mvo-manager van het jaar’ mee.” – Trouw (31-08-23)
Seksualisering binnen het onderwijs
- Richtlijnen WHO en UN bevorderen het normaliseren van pedofilie. “De WHO-richtlijnen stellen dat kinderen tussen 0 en 4 jaar moeten worden geïnformeerd over het plezier van masturbatie in de vroege kinderjaren”
– Download hier: Richtlijnen voor seksuele opvoeding van WHO en VN
“Dit is ziekelijk gestoord,” zegt advocate Christine Knapen over de richtlijnen.
“Kinderen moeten kinderen (kunnen) blijven. Seksuele handelingen aanbevelen en zelfs stimuleren bij kinderen van 5 tot 8 jaar kan maar één doel hebben en het is niet de verrijking van hun kennis, maar wel het normaliseren van pedofilie zodat onschuldige kinderen het ‘normaal’ vinden als hen gevraagd wordt om te pijpen of er zelf op aansturen omdat het hen is aangeleerd op school.”
Meer info:
– De richtlijnen van de WHO/ UN worden uitgebreid besproken op stopworldcontrol
– De meest schrijnende voorbeelden van de seksualisering van onze kinderen
– Zo voorkomt u seksualisering van uw kind op school
- De EU subsidieert met vele miljoenen het optreden van travestieten en transgenders op kleuterscholen
Europarlementslid over EU subsidies
“De EU subsidieert met vele miljoenen het optreden van travestieten en transgenders op kleuterscholen. De VN heeft een document uitgebracht dat seks met kinderen wil legaliseren en dat het verwijderen van de geslachtsorganen van kinderen moet toestaan. Dat zegt Europarlementariër Marcel de Graaff (FVD) in een videoboodschap.
“Waarom moeten kinderen op school en daarbuiten geconfronteerd worden met transgenders, met een omgebouwde man of vrouw? Wat moet een kleuter met een als vrouw verklede man? Waarom zou een kind geleerd moeten worden hoe het orale seks moet geven, zoals het lesmateriaal Lentekriebels doet?” vraagt De Graaff zich hardop af.
Dit draait niet om het opvoeden of voorlichten van een kind. Het kind is voor deze volwassenen die seksualiteit en seks met kinderen nastreven slechts een instrument. Hoe het kind hierdoor beschadigd wordt, is totaal onbelangrijk, benadrukt het Europarlementslid.”
<script>!function(r,u,m,b,l,e){r._Rumble=b,r[b]||(r[b]=function(){(r[b]._=r[b]._||[]).push(arguments);if(r[b]._.length==1){l=u.createElement(m),e=u.getElementsByTagName(m)[0],l.async=1,l.src=”https://rumble.com/embedJS/u4″+(arguments[1].video?’.’+arguments[1].video:”)+”/?url=”+encodeURIComponent(location.href)+”&args=”+encodeURIComponent(JSON.stringify([].slice.apply(arguments))),e.parentNode.insertBefore(l,e)}})}(window, document, “script”, “Rumble”);</script>
<div id=”rumble_v2gueso”></div>
<script>
Rumble(“play”, {“video”:”v2gueso”,”div”:”rumble_v2gueso”});</script>
Update 2024: De week van de lentegriezels
Stichting JAS publiceert een uitstekend artikel op 29-2-24″
Washington Times: ‘Rutgers motor achter WHO-seksualisering van schoolkinderen’
“Normalisering van pedofilie” is het einddoel van de “seksualisering van schoolkinderen wereldwijd”. De motor achter dit streven is het Nederlandse ‘kenniscentrum seksualiteit’ Rutgers, “dat gesponsord wordt door Bill Gates en Planned Parenthood.”
Lees verder en bescherm uw kind. “Seksualisering lagere schoolkinderen“
Lentekriebels
Ik ben er maar eens ingedoken
als ex juf en heb mezelf
vragen gesteld.
Want ik zie boeken voorbij komen
met plaatjes die voor mij vallen
onder porno.
Ik lees dat 8 jarigen het dit
jaar gaan hebben over zelfbevrediging
en krijg van alle instituten te lezen
dat we dat heel normaal moeten vinden.
Als ouder vraag ik me af waarom
mijn kind het daar over zou moeten
hebben op school.
Als ex juf vraag ik mij af wat
ik te maken heb met de seksualiteit
van een kind in mijn klas.
Los van het feit dat ik me zo
voor kan stellen wat dit in beweging
brengt bij kinderen.
Maar als ik het goed begrijp
moeten we daar niet moeilijk over doen.
Ik doe er wel moeilijk over omdat
ik vind dat scholen niets te maken
hebben met de seksualiteit van kinderen.
En de reden daarvan is, is dat er
geen controle is in de klas op welke
wijze zaken behandeld worden en
ik vind dat de juf of meester daar
niets mee te maken heeft.
Het woord groomen komt er in me op.
Het normaal maken dat je praat over
seksualiteit met kinderen als volwassene.
Ergens voel ik dat men over een lijn
heen gaat waar men niet over mag.
Zouden we het ontwikkeling gepast doen
dan wachten we tot kinderen daar
uit zichzelf mee komen.
Als juf voor de klas heb ik van een
8 jarig kind nooit de vraag gehad
hoe het gaat met zelfbevrediging,
of hoe de daad precies in elkaar steekt.
Wat je nog meer met een geslachtsdeel
kan doen en hoe je de ander daarbij
kan betrekken.
En ik heb nooit piemel snoep uitgedeeld,
laat staan boeken in de klas gehad
waarop de daad staat uitgetekend,
hoe mannen elkaar bevredigen met
de mond of dat het voor kinderen
oke is om bij elkaar in de broek te kijken.
of de ander daar aan te raken.
Ik zeg het maar zoals het is.
En als je daar een vervelend gevoel
bij krijgt mijn excuses.
Maar het zijn de kinderen die hier
volgende week mee geconfronteerd worden.
Vorig jaar hoorde ik een juf zeggen
die aangesproken werd door een ouder,
dat ze geen keuze had, dat ze het
moest behandelen omdat ze anders
ontslagen zou worden.
En het verbaast me niet, wanneer
ik zie welke organisaties hierbij betrokken zijn.
Het RIVM, de GGD, Rutger stichting
en de jeugdzorg.
Voor mij allemaal organisaties die
de afgelopen jaren door
de mand zijn gevallen.
Het werd me vorig jaar al duidelijk dat
de VN en de WHO ook heldere
plannen hebben voor de seksuele
ontwikkeling van kinderen op school.
Wat dacht je van masturbatie kamertjes ?
Een lokaal waar kinderen met elkaar
kunnen spelen.
Heel normaal toch ?
De hele week zit ik al te broeden
of ik hierover zou schrijven of niet.
Juist omdat het zo extreem klinkt allemaal
en juist omdat de meeste mensen zich
niet voor kunnen stellen dat er een
wereldwijd programma achter zit.
Er gebeurt zoveel in de wereld
met kleine kinderen, met organisaties
waarvan we allemaal denken dat
ze goed zijn.
Het werkelijke verhaal is afschuwelijk,
misselijkmakend, ziel doorsnijdend.
En de meeste mensen weten er
niets vanaf.
Ouders die opstaan worden voor gek
verklaard, wanneer ze voorlezen uit
de boeken die aanwezig zijn op school.
Worden de mond gesnoerd vanwege
ongepast woordgebruik of beeldmateriaal.
Ongepast voor volwassenen maar niet
voor kinderen ?
Wanneer ik de website van Lentekriebels
bekijk en lees, wordt mij verteld
dat het belangrijk is om de seksuele
ontwikkeling van je kind in de gaten
te houden, het te bespreken en
dat het allemaal goed is wat ze doen.
Innerlijk voel ik alleen maar dat
men over een rode lijn heen stapt.
Dus iedere juf of meester,
iedere verzorgende in de kinderopvang
mag seksualiteit bespreken met kinderen ?
Kinderen van 4 hoeven het niet met
de juf te hebben over waar ze het
fijn vinden om te worden aangeraakt.
Kinderen van 8 hoeven het niet te
hebben met hun meester over
zelfbevrediging.
En er hoeven geen tekeningen
gemaakt te worden van
hun geslachtsdeel of snoepjes
worden uitgedeeld in de vorm van
een piemel.
Misschien ben ik ouderwets.
Vroeger werd seksualiteit behandeld
in groep 8 en haalden we het
niet in ons hoofd om persoonlijke
ervaringen van kinderen klassikaal
te bespreken. Dat hoorde niet.
Voor mij is er een duidelijke rode lijn.
Kinderen hoor je te beschermen
tegen volwassenen die het expliciet
hebben over seksualiteit, laat staan
het uitvoeren met kinderen.
En mijn gevoel vertelt me dat
die lijn steeds dunner wordt.
Ik vertrouw erop dat de meeste
juffen en meesters heus begrijpen
wat ik bedoel en de keuze maken
om het onderwerp te bespreken
op een kind vriendelijke en
ontwikkeling gepaste wijze.
Als ouder zou ik deze week
naar school gaan en vragen wat
het plan is voor de Lentekriebels week.
4 t/m 8 maart. Vraag dan naar de boeken.
En dan kan je voor jezelf bepalen of
jij de verantwoordelijkheid draagt
voor de seksuele ontwikkeling van
je kind of dat je het overlaat aan
de school, de staat.
Indoctrinatie universitair onderwijs
De academische vrijheid in Nederland is in gevaar, stelt EU-rapport
“Volgens het Europees parlement staat de academische vrijheid in Nederland onder druk. Politiek en maatschappij hebben te veel invloed op universiteiten, de arbeidsvoorwaarden voor jonge onderzoekers zijn slecht, en er is mogelijk sprake van een cancelcultuur en zelfcensuur.” – Mare (30-03-23)
De kolossale ondergang van de academische wereld +
Andersdenkende in de academische wereld hebben het zwaar: of hun diploma, of hun baan staat op het spel. Een promovendus brengt dit prachtig onder woorden:
“Ik promoveerde aan een van de beste universiteiten ter wereld, maar verloor daar uiteindelijk mijn positie omdat ik me afvroeg hoe de publicatie van het Covid PCR-protocol in minder dan één dag door het peer-reviewproces kwam.
Om het anders te formuleren, dit scenario is alsof je 90-jarige oma topsporter Usain Bolt uitdaagt voor een 100 meter race en hem met enkele seconden verslaat. De kans dat dit gebeurt is nihil. Stel je voor dat alle sportexperts je zouden bespotten als je het resultaat zou betwisten, ook al zijn de feiten duidelijk.
Hetzelfde scenario speelt zich af op alle wereldwijde ‘elite-universiteiten’. Ondanks de beschikbaarheid van feiten en gegevens durfde geen enkele instelling ze te analyseren en conclusies te trekken die afweken van de politieke mainstream.
De hamvraag is waarom geen enkele ‘elite-universiteit’ het onderstaande durfde op te merken:
▪️ Deze Covid-“vaccins” zijn ‘gentherapieën’.
▪️ Deze gentherapievaccins bevatten bacteriële DNA-besmetting, die in andere gentherapietests tot kanker heeft geleid.
▪️ Deze gentherapieën kunnen geen infecties voorkomen.
▪️ Deze gentherapieën stoppen de ‘verspreiding’ niet.
▪️ Van gentherapieën is geen klinisch voordeel aangetoond.
▪️ Deze gentherapieën hebben de meeste bevestigde directe sterfgevallen in de geschiedenis van alle medische producten veroorzaakt.
▪️ Deze gentherapieën veroorzaken ernstige ongewenste voorvallen (bijwerkingen) met een frequentie van ten minste 1 op 800 en zijn gebaseerd op een sequentie die nooit is gevalideerd.
▪️ Deze gentherapieën zijn een “oplossing” voor de pandemische fraude met PCR-tests in 2020.
▪️ Deze gentherapieën bevatten zeer sterk ontstekingsbevorderende liposomale nanodeeltjes (LNP’s).
▪️ Deze gentherapieën hebben de verhoogde sterfte aan covid niet gestopt.
Dus waar zijn deze ‘elite-universiteiten’ eigenlijk goed voor? Indoctrinatie? Het creëren van moderne slaven die opgescheept zitten met tienduizenden of honderdduizenden collegegelden?
Eén ding is zeker – scholen en universiteiten zijn niet langer bolwerken van kritisch denken, maar eerder werktuigen van de elite om kritische denkers te voorkomen. Degenen die kritisch denken worden gewied, zoals ik, terwijl degenen die voortdurend het huidige verhaal ondersteunen worden gepromoveerd tot hoogleraar.” – Principia Scientific
Laat u niet misleiden – SGD 4 onderliggende doelen
Massa indoctrinatie, zo jong mogelijk beginnen met manipuleren
Laat u niet misleiden. In de praktijk zien we indoctrinatie, taboes en afstraffing van afwijkende meningen, vermindering van kritisch denken, leerachterstanden, verlies van ruimte voor wetenschappelijk debat, manipulatie en conditionering van lagere school tot universitair onderwijs.
Jongeren zijn uitermate kwetsbaar voor indoctrinatie en daardoor een speerpunt in het plan van de globalisten: “geef me je kind en ik heb de toekomst” heeft opnieuw haar intrede gedaan.
Wat willen we zelf? Wat kunnen we doen?
Ouders/docenten/ FvD richten zelf scholen op:
- Lagere school: Renaissance-school
https://renaissanceschool.nl/ - Gecancelde universiteitsdocent begint ‘School of Understanding’ om studenten zelfstandig te leren denken
Meer info: ‘School of Understanding’
17 Duurzame ontwikkelingsdoelstellingen (SGD’s):
- Geen armoede
- Geen honger
- Goede gezondheid en welzijn
- Kwaliteitsonderwijs
- Gendergelijkheid
- Schoon water en sanitair
- Betaalbare en duurzame energie
- Eerlijke werk en economische groei
- Industrie, innovatie en infrastructuur
- Ongelijkheid verminderen
- Duurzame steden en gemeenschappen
- Verantwoorde consumptie en productie
- Klimaatactie
- Leven in het water
- Leven op het land
- Vrede, veiligheid en sterke publieke diensten
- Partnerschappen om doelstellingen te bereiken